День Безпечного Інтернету 2019 - 5 Лютого

День Безпечного Інтернету 2019  -  5 Лютого

 День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.  Понад 140 країн підтримали ідею Дня безпечного Інтернету, мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах.

Детальніше »»»


Як не захворіти на грип: 7 головних запитань

Як не захворіти на грип: 7 головних запитань

 Невдовзі можуть оголосити епідемію грипу: по всій Україні показники захворюваності на рівні епідемічного порогу, а у 8 областях вони вже перевищені. Тож батьків хвилює, як захистити дитину, чи можна нині вакцинуватися, чим підсилити імунітет. На ці запитання відповідає дитячий інфекціоніст Дмитро Яковенко.

Детальніше »»»


Увага!!! Інтенсив "Готуємось до школи". Спішіть зареєструватись!!!!!!

Увага!!! Інтенсив

 ❗️У школі НВК "Школа - гімназія святої Софії" розпочинається набір на 4-х місячний курс експрес-підготовки до школи❗️

Запрошуємо діток від 5 років на інтенсивні 😜та цікаві 🤸‍♀️заняття, що допоможуть отримати навички, необхідні у школі.📜

Заняття розподілені на 4 блоки❗️❗️:

📈Логіко-математичний;

📔👇Читання та 🖌письмо;

🥳Розвиток творчості: ліпка, малювання, аплікація;

👍 Англійська мова.

Унікальний досвід 17-ти річної роботи школи, фаховість та любов💞викладачів, дозволять зануритись 🏊‍♂️у захоплюючий світ пізнання та легко адаптуватись у школі.

З нами, Ваша дитина полюбить вчитися!

Де: Львів, вул. Вічева, 2 (біля Лялькового театру) в приміщенні НВК "Школа-гімназія св. Софії"

 Коли: Понеділок, середа 15.30-18.00

Вартість: 1600 грн в місяць (це лишень 200 грн в день)

Поспішайте, кількість місць обмежена.

Телефонуйте: +380675190508
Реєструйтеся тут 👇:
https://docs.google.com/…/1tIu6Z1vLcnXCuEqhLYsnzkcs-wv…/edit


Легенди про Святого Миколая

Легенди про Святого Миколая

 Величезну кількість легенд припасли українці про доброго Святого, який допомагає усім маленьким та сумним. Проте, як ми знаємо, щирість, доброта та слухняність є запорукою зустрічі зі святим. Поки до свята залишилось зовсім небагато, пропонуємо вам добірку українських легенд про Cвятого.

Детальніше »»»


"Стежка святого Миколая" або як ми ходили в театр

Вже надходить ніч чарівна,

Спить увесь рідненький край.

Ось, ось в наші всі оселі 

Завітає Миколай.

        Уся школа в передчутті різдвяного дива, і звичайно, усі діти та дорослі чекають на святого Миколая. Наші наймолодші вихованці вже сьогодні мали зустріч з Чудотворцем у театрі для дітей та юнацтва. "Краплинки", "Перлинки" та "Мурашки" побували на виставі "Стежка святого Миколая" . Тепер вони знають, якими стежками спішить до кожної домівки, до кожного серця святий Миколай. 

      А ви готові до зустрічі з Святим? Ще зовсім трішки....


Шалва Амонашвілі: 7 мудрих порад учителям і батькам у вихованні.

Шалва Амонашвілі: 7 мудрих порад учителям і батькам у вихованні.

 Чому вчителю не варто розмахувати перед учнями оцінкою, наче жезлом? Як дарувати дитині подарунки правильно? Чому зелена паста в зошитах учнів — це краще, ніж червона? Якими учнями варто пишатися? На ці та інші запитання відповів під час зустрічі з освітянами в Києві засновник гуманної педагогіки Шалва Амонашвілі.

Детальніше »»»


НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА У ШКОЛІ СВЯТОЇ СОФІЇ

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА У ШКОЛІ СВЯТОЇ СОФІЇ

 Мирослава Товкало, заступник директора з навчально-методичної роботи львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, член робочої групи зі свторення державного стандарту початкової школи.

Формування моральноетичних цінностей – це той принцип Нової української школи, над втіленням якого школа св. Софії працює від дня заснування.

         Попри завантаженість старих програм великою кількістю фактажу, що його треба було запам’ятовувати, і мало часу на розвиток умінь учнів, педагоги школи св. Софії віддавна намагалися впроваджувати компетентнісний підхід, який ґрунтується на тому, що учні навчаються через діяльність – здобуття конкретних умінь, формування цінностей та конструювання знань, а не за допомогою механічного запам’ятовування фактів та правил. Погодьтеся, для навчання ефективніше, коли учні самі створюють правила, спираючись на власний досвід, вчаться мислити і діяти в нових і непередбачуваних обставинах, а не коли їм нав’язують певні стереотипи, над якими не треба замислюватися.

         Тому, до речі, у новому Стандарті початкової освіти немає звичного переліку тем програми, а окреслюються вміння дитини. А отже, не тільки вчителі, а навіть батьки зможуть стежити за розвитком цих умінь, бо бачитимуть їхній вияв удома, в конкретних життєвих ситуаціях.

         Для педагогів школи св. Софії очевидна істина, що кожна дитина має право на навчання через гру, практичну діяльність, вихід за межі класу. Адже діти найкраще пізнають світ, коли виходять за межі приміщення класу – досліджують власне шкільне подвір’я, мандрують парком чи лісом, відвідують музей чи бібліотеку. Якраз тому у школі св. Софії екскурсії, пізнавальні мандрівки, реколекції – популярний метод навчання.

         Одним із найважливіших принципів гармонійного розвитку дитини є радість пізнання. Для кожної дитини пізнавати – природний процес. Дитина прагне спостерігати, запитувати, досліджувати. Такі відкриття приносять радість дитині, тому в обов’язкових результатах навчання нового Стандарту початкової освіти визначено цей важливий ціннісний компонент – «читаю для задоволення», «творю для задоволення», «описую те, про що дізнався/-лася, радіючи пізнанню нового», «пояснюю, від чого одержую насолоду у власній творчості» тощо.

         Формування морально-етичних цінностей – це той принцип Нової української школи, над втіленням якого школа св. Софії працює від дня заснування. Йдеться передусім про виховання доброти, справедливості, милосердя, чесності, відваги, наполегливості, плекання лідерських якостей, любові до рідного краю. Що важливо, ці тези стали основою для формування обов’язкових результатів навчання нового Стандарту початкової освіти. От, наприклад, в інформатичній галузі серед обов’язкових результатів навчання ми читаємо такий: «підписує власні роботи, відрізняючи їх від чужих; не списує і не дає списувати».

 

          І якщо така, на перший погляд, дрібна, але за суттю своєю глибока засада академічної доброчесності формується від першого класу школи, то можемо сподіватися, що вона стане нормою через кілька років.