Сьогодні так багато мови про інтеграцію…..


 ЩО ТАКЕ ІНТЕГРАЦІЯ?

Це процес… Він встановлює зв’язки між науками, інформацією, знаннями. Всі вони об’єднуються в єдину структуру.

 ЯК МИ ЦЕ БАЧИМО НА ЗАНЯТТЯХ?

    У темі «Яблуко» ми підемо в сад, оглянемо яблуню (стовбур, кору, гілки, листки, плоди), порівняємо із тим, як виглядає слива чи вишня.  Не забудемо і про її мешканців: жуків, метеликів, бджілок. Дізнаємося, як можна посадити яблуньку, чи навіть посадимо. Зберемо декілька яблук. У класі визначимо їх кількість (полічимо, порівняємо, складемо декілька задач), розріжемо і побачимо будову. .. Прочитаємо цікаві оповідання і казки, складемо свої творчі роботи. Тут у нас у математика, і природознавство, і мова, і читання. Інформація із цих наук приходить через спостереження, дослідження, аналіз, порівняння, створення. Знання приходять через дію. У дітей сформується цілісний образ про навколишній світ. І це є відповіддю на питання, для чого в такий спосіб навчати.

    Дуже люблю цей процес! Мило серцю вчителя, коли на очах учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз, шляхом спроб та помилок.  Діти вчаться бути самостійними, приймати власні рішення та брати за них відповідальність.

    Інтегровані уроки – шлях до пізнання світу і утвердження думки – цей Божий світ чудовий!

 

Наталія Древняк-Сарабун,

заступник директора школи з навчально-методичної роботи.