Створюємо інтегровані уроки

Створюємо інтегровані уроки

 Інтегровані уроки стають усе більш популярними. І не дарма. Адже вони сприяють розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, мотивують їх пізнавати природу явищ, які вивчаються, розвивають вміння бачити причиново-наслідкові зв’язки. Нестандартні форми роботи, які зазвичай використовуються на інтегрованих уроках, стимулюють увагу школярів, знімають втому та психологічне напруження. Крім того, проведення таких занять допомагає ще більше зацікавити дітей навчанням. Усе це – завдяки динамічній роботі, різноманітності способів подання інформації та застосуванню інтерактивних технологій.

Детальніше »»»


с. Христофора Буштин, СНДМ про заклади католицької освіти

с. Христофора Буштин, СНДМ про заклади католицької освіти

 Заклади католицької освіти здійснюють євангельську місію у сучасній Україні через освітні процеси. Саме вони стали першими ластівками справжньої реформи, ґрунтуючись на досвіді віри та роботи католицького шкільництва у світі. У таких школах особливим є виховне середовище зіткане з особистих відносин та атмосфера спільноти, фахове служіння християн педагогів, спілкування і взаємообмін з батьками та іншими закладами, і все це базоване на християнських чеснотах і світогляді. Віра, надія та любов, відповідальність і свобода, повага і справедливість, мужність і відвага, новації і традиції, критичне і творче мислення формують гармонійну цілісну проактивну особистість. Цілі великі, а отже процеси складні і довготривалі, уважно здійснені та делікатно плекаються. Дякую кожному хто присвячує себе цьому великому мистецтву: сприяти зростанню і розвитку, виховувати нову людину на взір Христа, бачити в кожній найменшій дитині Божий образ, сприяти плеканню його подоби!

С.ХРИСТОФОРА БУШТИН,  СНДМ 
Голова Комісії у справах освіти та виховання УГКЦ 
 

Як привчити дитину читати

Як привчити дитину читати

 На жаль, сьогодні поширеною є думка про те, що кожна людина має власні схильності до навчання відповідно до того, «гуманітарний» у неї розум чи «технічний». Тому часто чуємо невдоволення батьків «математиків» (і навіть не дітей!) тим, що дитина змушена читати цілі стоси нецікавих і непотрібних книжок. Навіщо це? Для чого айтішникам література? Навіщо читати тексти повністю, якщо для загального уявлення можна в Інтернеті прочитати переказ або подивитися фільм?

Детальніше »»»


День Безпечного Інтернету 2019 - 5 Лютого

День Безпечного Інтернету 2019  -  5 Лютого

 День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.  Понад 140 країн підтримали ідею Дня безпечного Інтернету, мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах.

Детальніше »»»